Ett lager med stolar

Såg att det på jobbet finns ett rum fullt med gamla kontorsstolar...hur smyger man ner en sån i väskan utan att någon märker det? Ett stort företag med hundratalsanställda - lite svinn får de väl räkna med, eller? Nähe, tänkte just det. Men jag ska helt klart snoka runt och se om man kan få köpa en billigt, för jag sitter på en sån här



när jag inte snor Ps stol



Vårt arbetsrum är verkligen ett enda hopplock! Mitt skrivbord är min farfars gamla matbord, jag sitter på Ps gamla köksstol och han på en bättre begagnad kontorsstol. Och min gamla kökshylla/bänk är numera förvaring för vin och verktygslåda. Men det är mycket funktionellt! Förutom min stol då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0