Lördagstur

Imorgon  kommer goa vännen K och hämtar mig för en heldagsutflykt.  Vi har bestämt oss för att trotsa vädret och ge oss ut oavsett hur det ser ut. Annars får man ju sitta inne hela sommaren. Så då är det dags att snöra på sig de här :
 image23

Okej, det är Ps men ni fattar. Kängorna ska på. Och regnstället, förmodar jag.

Men ajajajaj! Jag har ju glömt att vi skulle kolla Karin Hoffmanns bok Rundvandringar Romeleåsen ikväll och bestämma vart vi ska ta vägen. Får väl ta det som nattlektyr.

De andra titlarna är också rent ut sagt superbra när man vill ut och gå men slippa gå samma sträcka fram och tillbaka.

För inte så jättelänge sen kom rundvandringar för tågburna, men den har jag inte hunnit köpa än.

Så är i ute på Romeleåsen imorgon så ses vi då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0