Ta mig tillbaka!






För två år sen vandrade vi här i de jämtländska fjällen och sedan dess har jag längtat tillbaka. Det var långt att köra men med mellanlandning hos mina föräldrar gick det ändå bra. Minnena vandrar ofta tillbaka till Sylarnas fantastiska fjällstation, den iskalla primitiva duschen på Gåsen och det makalöst vackra Sylmassivet. Och jag vill tillbaka.

I år har vi länge funderat på att vandra i det vackra spännande Skottland, men efter att ha funderat på hur mycket tid vi har och hur lång tid det tar att ta sig dit vi vill så bestämde vi oss för att skjuta på det och ta en sydsvensk semester det här året.

Tills idag. SJ.se är inte alltid kul, men idag var de lysande! Vi har inte bokat något än, men det ser ut att finnas nattågsbiljetter hela vägen upp till Jämtland utan byte och hela min kropp skriker: Jaaaaa!! Ta dem! Åk! Ut på fjället!

Måtte biljetterna finnas kvar ett par dagar till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0