Att baka till 40-70 personer

Hur bakar man födelsedagsfika till kollegorna på jobbet? var en fråga jag grubblade mycket på i veckan. Det svåraste var egentligen inte "vad" utan "hur mycket" då uppslutningen kunde vara allt från 30 till 65 personer. Det gick bra och det blev till och med några bitar över. Tror jag lägger upp receptet här såsmåningom för kladdkakan blev riktigt bra!

I present fick jag något helt otroligt! Det här var ledtråden:


Jag ska få flyga skärmflygning i Kåseberga på Österlen!! De listiga kollegorna frågade så diskret om min höjdskräck att jag inte misstänkte annat än att jag skulle få en tekanna tills filmen gick igång. Listiga rackare!

Tack till alla eventuella jobbarkompisar som läser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0