Tisdagstema: Hinder

Jag funderade kring vilka hinder man stöter på i vardagen, och kom fram till att jag är så lyckligt lottad att det just nu inte ligger några stora hinder i min väg. Men för många är vardagen full av hinder, inte minst om du flyttat till ett nytt land, där inte ens bokstäverna är sig lika, och du måste lära dig att tala, läsa och skriva på ett nytt språk.

image36

Hm. Jag misslyckades lite. Det skulle inte ha varit någon vit bakgrund, utan en genomskinlig, men det verkar inte gå...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad härligt att känna att man inte har några stora hinder i livet. Egentligen så känner jag likadant och då är man ju väldigt lyckligt lottad! Hoppas att det fortsätter så i framtiden också :-)

2007-10-20 @ 19:05:30
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0