Hemmastadd



image85



Kommentarer
Postat av: Clara

Nuuuuu äntligen hittade jag rätt Gunnel och rätt katt :)
Du har skrivit trevliga kommentarer inne hos mitt men det har inte varit någon länkning till din blogg så när det stod Gunnel ....så trodde jag att det var en annan bloggkompis....så jag kommenterade hos henne och skrev att jag tyckte det var kul att jag inspirerat henne till att börja virka och att jag gärna ville se den lilla katten!
Fick svar tillbaka...Ursäkta men jag virkar inte ....det måste ha uppstått ett litet missförstånd här:) Hihi....som det kan bli...men nu hittade jag äntligen rätt och det var en förbaskat söt katt och så roliga bildserier du gjort med honom.
Jag är imponerad över att du gjort honom så fin....jag har faktiskt inte provat att virka något djur ännu...men blir riktigt sugen nu när jag ser din goa katt!
Ha det så bra nu Gunnel och skapa på!
kramar från Linneskåpet

2008-01-21 @ 09:19:05
URL: http://claraslinneskap.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Tack för de orden, Clara! Haha! Förstår om din andra bloggkompis blev konfunderad.
Hm...mysko det där med att länkningen inte har fungerat, men jag har förstått på fler att jag varit svår att hitta. Roligt att du hittade hit till slut i alla fall! :)

2008-01-21 @ 10:36:01
URL: http://humraliv.blogg.se
Postat av: Malin

Det var den sötaste lilla gröna misse jag någonsin sett. Jag önskar att jag också hade fått besök av en sådan ;))Ni kanske får fler djurbesök inom kort? ;) Kramilikram

2008-01-21 @ 16:43:14
Postat av: Gunnel

Ja, jag har hört om en kanin som Kissen nämner ibland, men än har jag inte sett något av honom...

2008-02-11 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0