Åh nej!


image120

Suck.

Lagom med vatten är bäst.

Näst bäst är för mycket vatten.

Sämst är helt klart inget vatten alls.

Mina finfina tulpaner i finaste förlovningspresentsvasen! Ville ju bara vara lite listig och inte ge dem för mycket och låta dem bli alldeles långa och gängliga... Glömde i all hast att de stod ovanför ett element som ångade bort varenda droppe vatten under tiden jag satt på jobbet. De var jättefina!

Håkan J, ibland kan man visst lika gärna köpa kassa Statoil-tulpaner. Det var ju precis det här vi pratade om, bara en liten stund innan jag körde hem från er! Tragik.

Och till alla som undrar: Nepp. Det blev inget.

Trevlig helg på er allihop!

Själv ska jag frosta av frysen, och äta det som är kvar i den så att det inte förfars i de skånska plusgraderna på balkongen. Det är festligt nog mest glass!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Jag tror de kallas mjuka tulpaner ;-) Såna har jag också köpt (jo, det var helt ökentorrt i min vas också...). http://pysslaosyssla.blogspot.com/2008_02_01_archive.html

Jag hittade hit från tisdagstema och blev lite nyfiken på resten av din blogg :-) Din elektRISK är ju helt lysande. Perspektiv, wow. Kissen, kan inte få nog!!! Pilatesbilden, ådenärjusåunderbar.

Jag hade en lång virkperiod som började i högstadiet. Slutade för 10 år och nu har jag fått för mig att jag ska börja virka igen? Nåt som Kissen har jag aldrig gjort, bara ?platta? saker (har just hittat högar med dukar och metervis med spetsar i förrådet). Jag får nog kika in här igen och se vad Kissen hittar på :-)

2008-04-03 @ 23:59:09
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0