Humran njuter av kalla fötter

Och det skulle jag kunna utveckla långt, för normalt är det en viss varm P som får värma mina kalla tår.

Men i det här fallet handlar det om en present som jag vet att jag kommer spendera många härliga timmar med, nämligen den kompletta Kalla Fötter-boxen!

Med jordgubbar och mjölk i en skål i knät och spänd förväntan slog jag mig ikväll ner och njöt av det allra första avsnittet. Och det var precis som jag hoppades och trodde: roligt, dramatiskt och vasst. Avsnittets roligaste replik kom från Karen som diskuterar sonen Joshs barnflicka med maken David. Maken är konstant försenad hem och träffar knappt sin son, men tycker bestämt att de ska byta ut barnflickan som bryter på spanska, mot en som både pratar bra engelska och kan ta hand om barn. Karen svarar att de ska de inte alls för Josh älskar den de har nu. "She's like a father to him".
Ni hi hi.

Så till alla eländiga regniga sommarkvällar som inte är välkomna någon annanstans vill jag säga: Kom hit. Jag kommer att ta emot er med öppna armar. I alla fall om ni heter Måndag eller möjligen Tisdag.

Kommentarer
Postat av: Chrillan

Hej Humran! Jag är glad och stolt över att ha hjälpt till att skapa namnet på din blogg. "Vad som surrar i Humrans huvud"... mycket bra..

Fått nåra oliver än?

2008-05-29 @ 10:37:48
Postat av: Emma Holm

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 20:56:27
Postat av: Emma Holm

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 20:58:49
Postat av: Emma

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 21:00:37
Postat av: Emma

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 21:02:21
Postat av: Emma

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 21:04:22
Postat av: Emma

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 21:05:05
Postat av: Emma

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 21:06:35
Postat av: Emma

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 21:09:53
Postat av: Emma

Visst är de underbara, jag älskar Kalla fötter!!

Fick boxen av Markus i allahjärtansdagpresent och spenderade många mysiga vinterkvällar efter jobbet innan läggdags med dem. Lyllo dig som har alla avsnitten kvar att se fram emot!

2008-06-09 @ 21:10:54
Postat av: Emma

Sorry, din blogg var helt knasig... inte jag! ;-)

2008-06-09 @ 21:12:53
Postat av: Emma

Sorry, din blogg var helt knasig, inte jag!! ;-D

2008-06-09 @ 21:14:59
Postat av: Emma

;-DDDDDD

Hej!

2008-06-09 @ 21:17:24
Postat av: Gunnel

Haha! Skyll på bloggen, du! ;) Men okej då.

2008-06-11 @ 14:48:29
URL: http://humraliv.blogg.se/
Postat av: Imsa

Tänkte först att vad många kommentarer det var, men det är ju en så bra serie. Gillade verkligen "Kalla fötter" när den gick! Jag har skaffat en annan box som jag ska "njuta" av i sommar, nämligen 32 avsnitt av "Mordkommissionen". Härligt!



PS: Hittade hit via Grodansmamma

2008-06-24 @ 14:49:32
URL: http://imsavimsa.blogspot.com
Postat av: Gunnel

Ooh, det låter mysigt! jag har själv knappt sett det, men jag kan tänka mig att det är bra! Det är många som är fast i det.

2008-06-24 @ 20:49:32
URL: http://humraliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0