Kissen flyttar hemifrån

Så var det då dags för oss att inse att Kissen blivit stor. Det var inte lätt, men det var dags.
Vi skulle gratulera våra vänner J & R som blivit föräldrar till en guldklimp vid namn Charlie, och kände att kanske var det här Kissens bästa chans att flytta någonstans där han kunde få allt det en luddig kisse behöver: gos, bit, dreggel och så vidare. Vi nämnde det för honom dagen innan och tänkte att han skulle bli orolig. Han var beredd att sticka direkt!



Hm. Vi fick ju förklara att vi hade en påse med presenter och det kanske vore bra om han kröp ner där istället för att smutsa ner sig på väg till bilen. Det gick han med på.

image159

Men så kom vi på, jag och Kissen tillsammans, att vi kanske skulle slå in honom i det fina gulpappret vi hade liggande! Som vanligt så hann jag inte mer än blinka så var han igång. Så jag fotade aktiviteten istället och tänkte att det blir tomt här hemma när Kissen flyttar.

image160
Men nu säger jag hejdå till min vän Kissen och hoppas jag får komma och hälsa på dig hemma hos Charlie och hans härliga föräldrar.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anne

Men, ska stackars kissen flytta hemifrån :( Får hoppas att han får det bra där borta då.

2008-05-15 @ 10:54:05
URL: http://www.anness.se/blog
Postat av: Gunnel

Jag tror det går fint. En kompis förklarade att såna här katter mår bäst av små barns bit och dreggel. Det är liksom det de lever för, konstigt nog. Och han är tuff, han snackar sig ur det mesta som han inte gillar.

2008-05-15 @ 11:27:38
URL: http://humraliv.blogg.se
Postat av: Masarinmamman

Kisse kommer klara det fint med sådan bra start i livet!



Jag är säker på att han får det livat i sitt nya hem :-)

2008-05-16 @ 10:17:43
URL: http://masarinmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0