Tisdagstema: Vårdad

image33

Jag tänkte ge mig på den här festliga idén med Tisdagstema, och hoppas att det kan få mig att fota lite mer i vardagen. Men till en början letar jag i arkivet, eftersom det redan är torsdag kväll.

Min tolkning av temat Vårdad blir denna bild av en vårdad liten vovve. Tyvärr finns hon inte mer, men här blev hon kärleksfullt omvårdad och avsvalkad av sin matte som märkte att hon blivit överhettad denna varma sommardag. Det var en betydligt piggare Redicka som hoppade ur poolen än den som lyftes i!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Gunnel! Kul att du är inne på dvärgschnauzer! Det är en underbar ras! Skönt foto! Det är så roligt att fotografera. Det blir ju några bilder extra nu när man har en lurvtuss att försöka få fast på bild;-)

2007-10-12 @ 18:35:11
URL: http://turbotass.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0