Men vad är det hon håller på med?


image142


Ta-daa! Är nog faktiskt så stolt över helgens tilltag att jag måste visa det här. Det grå betonggolvet är för all framtid (eller resten av sommaren) dolt av en fin trätrall. Hurra! Och efter allt sågande och sandpapprande och till-Plantagen-resande och pusslande så tyckte jag att jag var värd en kopp te och två hembakta kanelbullar. Mumma!

Medan mitt mästerverk fortfarande höll på att skapas fixade och trixade P till den värsta sladdhärvan under skrivbordet. Lööövly! Skillnaden mellan före och efter är som skillnaden mellan Einsteins rufs och en vattenkammad liten gosse. P är en mästare på sladdhärvor!

Som grädde på moset firar jag med en ny rubrik: Balkong. Det absolut bästa med vår hyrestrea är att vi har en rejäl balkong i västerläge. Love the lovely balkong!






Kommentarer
Postat av: Monkan

Vad fint det blev på balkongen! Åh den som ändå hade balkong, suck. Hu, det ser liiite farligt ut där med sågen... Bullar, ja men det är väl den bästa belöningen :-)

Tack för komplimangen i min blogg idag :-) var du på jakt efter tisdagstema kanske...? Det är i så fall på plats nu. Försök gissa :-)
"Fyrkanter ska fyllas i med hjälp av fyrkanter, samma visa varje år"

"Fyrkanter vi gillar att använda men inte att se?"

2008-04-29 @ 23:25:46
URL: http://pysslaosyssla.blogspot.com/
Postat av: Kristin

Hej du.
Vad du har varit aktiv på såväl balkongen som bloggen sedan vi träffades senast. Najs!

Tomörrow ses vi; hurra. Kram

2008-05-03 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0