Release Me!



Det här måste vara en av de bästa låtarna någonsin. Var det fler som såg Frida Öhrn i Så ska det låta i fredags? Jag tittade och hade gåshud över hela mig genom hela låten! Äntligen fick jag ett namn till rösten som man har hört ett tag i Saab-reklamen!

Åh, jag skulle kunna gå över lik för att ha en sådan här röst. Men...jag kan lugna alla med att även jag inser att det inte hjälper att gå över några lik, man får ändå inte en ny röst. Kan tänka mig att det luktar en del dessutom? Hoppar nog över det. Men hur som helst, är den inte underbar?

 

Kommentarer
Postat av: P

Tack för det klippet! Har hört talas om framträdandet men missade det. "Så ska det låta" bör avnjutas UTAN barn om man inte vill missa godbitarna! Fantastisk röst!

2008-04-11 @ 11:08:52
Postat av: Åse

Ja men, helt underbart och hon gjorde ju även allt annat bra också. Överhuvudtaget så var det ett bra"avsnitt" av Så skall det låta. Jag gillar ju även Can och inte minst Brolle, som just nu är het i media fastän han har varit min typ ända från början.

2008-04-15 @ 21:39:57
URL: http://kolotten.blogg.se
Postat av: Hundbiten

Jag såg henne i Så ska det låta, och det var inte långt till tårarna. Hon är helt fantastisk. Det är så mycket känslor i den där låten också, som hon får fram...

2008-04-25 @ 13:07:18
URL: http://www.hundbiten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0