Tisdagstema: Flytt


image75

Vadå "flytt"? tänker du förstås nu. Har hon flyttat dit?!
För inte en människa flyttar väl ifrån en sådan strand?

Jo, faktiskt. Vi flyttade därifrån. Men inte långt! Bara runt den stora klippan till vänster om stugorna.

Vi hade stugan längst ner i fyra nätter och vi njöööt av utsikten. Sittandes i de mest obekväma stolar jag någonsin provat. Eller genom fönstret, från ett mycket spartanskt rum. Allt det viktiga fanns där, dvs badrum med varmvatten, AC och två rejäla sängar. Nej, tre, faktiskt. Men den tredje hade vi mer än gärna bytt ut mot en TV eller en kyl. Gärna både och! För under dessa dagar var det hela tiden någon av oss som var febrig och hängig och helst höll sig inne i mörkret. Så efter några dagar flyttade vi till ett finfint hotell som heter Ko Tao Resort, med allt man kan önska sig inklusive en sval, skön pool. Till helt OK priser! Sär slappade vi de sista dagarna på ön. Gott!

Så min flytt var från en del av paradiset till en annan.

Kommentarer
Postat av: Paula

MMm kunde ha valt vilken av dem som helst, grön av avund...

2008-01-10 @ 13:00:54
URL: http://paulaz.se
Postat av: mediabrus

Vilket helt fantastiskt ställe det ser ut som - där skulle jag kunna tänka mig att bo!

2008-01-11 @ 21:12:55
URL: http://mediabrus.dinstudio.se
Postat av: mediabrus

Tack för en fin kommentar om min hemsida - det är jätteenkelt faktiskt för jag har köpt ett färdigt koncept. www.dinstudio.se - där finner du information om hur man gör ;)

2008-01-11 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0