Ös!

När jag ändå är igång och tittar på Youtube...

Jag är inget Army of Lovers-fan. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli.

Men!

När månen och solen och alla stjärnorna sammanfaller i ett visst läge så att jag står på ett dansgolv samtidigt som dj:n slår igång den här låten - då är jag ostoppbar! Då har jag inte längre någon kontroll över mina armar och ben utan låter kroppen flaxa och hoppa fritt för åh, vad kul den är att dansa till!!

Kan tänkas att jag har fått en drink i mig vid de tillfällena och då är det ju som bekant ännu lättare att tappa kontrollen på dansgolvet, men jag tror inte jag kan stå still till den här låten oavsett om jag är på en full buss eller på ett dansgolv.




Kommentarer
Postat av: Pia

Kikar bara in. Förlåt att jag inte gjort det tidigare. Nja, skriva kan vara kul men tyävärr finns ju ingen tid till det!!
Hoppas att helgen varit bra!

Kram Kram

2007-11-18 @ 18:00:47
URL: http://junian.se
Postat av: ingells

Ja, den gruppen var ju speciell, men kunde göra en och annan dansant låt. Kul med lite flash-backs till 90-talet =) Jag vill också lära mig lägga in klipp från youtube, men min tröga dator gör livet surt för mig!

2007-12-03 @ 18:47:10
URL: http://ingells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0